معرفی گروه مهندسی پرشین آسانبر نیما
شر کت مهندسی پرشین آسا نبر نیما با مسئولیت محدود در سال 1388 تحت شماره 356884 در تهران به ثبت رسیده است و در زمینه فروش ،نصب و راه اندازی ،تعمیر و نگهداری انواع آسانسور و پله برقی فعال می باشد. این شرکت با توجه به سوابق علمی و تجربه مدیران خود با گذشت زمانی کوتاه از آغاز فعالیت خود به پیشرفتهای چشمگیری دست یافته است.
بکار گیری نیروهای مجرب و متخصص ، این شرکت را قادر ساخته تابتوا نیم انواع پله برقی و نیز اسانسورهای کامل وارداتی در مدلها ی هیدرولیک وکششی با موتور خانه وبدون موتور خا نه را درزما ن بیش بینی شده وبا تضمین تعهد نصب ، نگهداری وتا مین قطعات ومناسب با نیا ز و بودجه خریداران به صورت ارزی یا ریالی در محل پروژه تحویل نماییم .
تیمهای کارشناسی با تجربه شرکت میتوانند نیاز های شما به آسانسورهای نیمه وارداتی مونتاژ ایران را بررسی کرده وپیشنهادات جامعی ارائه دهند.
شرکت پرشین آسانبرنیما با تکیه بر اصل مشارکت و مشتر ی گرایی باانتخاب بهترین تجهیزات از معتبرترین کمپانیها ی سازنده اروپایی وداخلی ،کلیه خواسته های مشتر یا ن رابا رعایت کامل استا نداردهای EN81 تامین می نماید.
شرکت پرشین آسانبر نیما نماینده رسمی و انحصاری آسانسور و پله برقی NETIS کره در ایران می باشد.
هدف ما در شرکت مهندسی پرشین آسانبرنیما ارایه محصولات باکیفیت جهانی ، فن اوری روز، قیمت مناسب و همچنین تحویل بموقع پروژه با سرویس و خدمات سریع و مورد رضایت مشتریا ن است.
نیروی انسانی:
شرکت علاوه بر کادر ثابت تحصیلکرده در زمینه های مرتبط کاری از نیروهای پیمانکار زبده و قابل تایید در اجرای کار استفاده می کند.
استقرارشرکت:
مرکز اصلی شرکت در تهران دایر می باشد.
تجهیزات و امکانات اجرائی:
ابزار و تجهیزات نصب، به طور کامل شامل انواع دستگاه جوش کوچک و بزرگ، انواع سنگ و دریل های ضربه ای و ثابت ؛ انواع تی فور و جرثقیل زنجیری و سایر لوازم مکانیکی و برقی در حد سه پروژه بزرگ همزمان در اختیار می باشد.
سازماندهی
سازماندهی شرکت به صورت دوایر مرکزی و نظارتی می باشد.
خط مشی کیفیت:
شرکت پرشین آسانبر نیما همواره تلاش می نماید با ارتقاء سطح کیفیت ارائه سرویس و خدمات فنی و لحاظ نمودن نقطه نظرات مشتریان در اجرای پروژه های خود، نسبت به کسب رضایت مشتریان و نیز گسترش بازار خود گام بردارد. واحد مدیریت این شرکت همواره با استفاده از نظرات مشتریان و بررسی نقطه نظرات آنها ،استانداردهای نصب ,راه اندازی و تعمیرات و نگهداری شرکت را ارتقاء می دهد و واحد فنی را موظف به اجرای این استانداردها می نماید. این شرکت بابهره گیری از نیروهای مجرب و استاندارهای روز دنیا ، تمام توان خود را جهت نامین آسانسوری ایمن و با کیفیت برای مشتریان عزیز بکار خواهد گرفت.
اهداف اصلی شرکت :
• اولویت دادن به حقوق مصرف کننده و مشتری
• آموزش مستمر و افزایش توانمندی نیروی انسانی وبهبود مستمر فرآیند ها
• استفاده از کالای مرغوب و بادوام
• به کارگیری نهایت دقت و کیفیت در انجام عملیات وارائه خدمات فوری و به هنگام
اهم فعالیت این شرکت:
• تامین قطعات مورد نیاز بر اساس مشخصات فنی و برنامه زمان بندی شده
• نظارت بر حسن انجام مراحل قرارداد از زمان ارسال و نگهداری قطعات در انبار کارفرما تا پایان زمان نصب
• تعهد بر اخذ گواهی استاندارد از شرکت بازرسی
• ارائه خدمات دوره گارانتی به مدت ۱۲ ماه(جهت قطعات)
• ارائه خدمات سرویس و نگهداری جهت آسانسورهای نصب شده توسط این شرکت
• ارائه خدمات پشتیبانی و تامین قطعات
سیاستهای کلی ارائه خدما ت به مشتر یان
خد ما ت به مشتر یا ن قبل از انعقاد قرارداد :
• مطالعه و بررسی نقشه های معماری، برق ، تاسیسات
• کارشناسی و با زدید از محل وتهیه اطلاعات اولیه
• بررسی محدودیتها وامکانات موجود وانتخاب مناسبترین آسانسور
• طراحی آسانسور مناسب
• مطا لعات امکا ن سنجی برمبنای ، قیمت وارائه خدمات
• مشا وره جهت تعیین مشخصات فنی قطعات تو سط کارشناسان شرکت با خریدار یا مشاور کارفرما
• ارائه پیشنهاد قیمت مشخصات فنی تخمین زمان اجرا مدت ونحوه تحویل تجهیزات بصورت نیمه وارداتی با آسانسورکششی وهیدرولیک وپله برقی کامل وارداتی( Package )
انجا م تعهدات درزمان قرار داد:
• امضا ء قرارداد مطابق توافق انجام شده فی ما بین خریدار وفروشنده
• ارائه طرح زمانبندی پروژه از آغاز تا تحویل نهائی با استفاده از سیستم مدیریت بروژه
• انجا م مراحل کنترل کیفی قطعا ت وتجهیزات قبل از تحویل به انبار خریدار
• نظارت بر حسن انجام کار و هما هنگی برای رعایت کلیه موارد ایمنی در حین اجرای پروژه
• تجهیز کارگاه مستقر در پروژه و استقرار نیروی انسانی
• نظارت مداوم و مستمر بر مراحل اجرائی مطابق با زمانبندی پروژه
• کنترل کمی و کیفی تست و آزمایش عملکرد آسانسور و تحویل نهائی پروژه مطابق با استانداردهای شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران
• رعایت کامل استاندارد EN-81در طراحی نصب و راهبردی
خدمات پس از فروش :
• بازدید ماهیانه و ارائه خدمات دوره گارانتی به مدت 12ماه در صورت عقد قرارداد نگهداری
• آموزش کاربری و نگهداری اولیه به نماینده خریدار
• ارائه خدمات پشتیبانی و تامین قطعات مورد نیاز به مدت 15سال
• مشاوره و ارتباط دائم برای ارتقاءتوسعه و نوسازی آسانسور
• ارائه خدمات بیمه ای به منظور پشتیبانی و حفظ منافع خریداران
استراتژی در اجرای پروژه
شرکت پرشین آسانبر نیما با تلاش مستمر برای بهبود روشها بکار گیری ابزار و تکنولوژی مناسب آمادگی برای ایجاد تغییرات مورد نیاز در سطوح مختلف در صورت لزوم و افزایش توان اجرایی به منظور کسب بهترین نتایج ممکن برای کسب رضایت مشتریان فعالیت خود را سازمان دهی نموده است ،شرکت مهندسی پرشین آسانبر نیما قادر است با برنامه ریزی مناسب مدیریت پروژه مورد نظر را پذیرفته و انجام کلیه مسئولیتهای مربوطه را مطابق با استانداردهای EN-81 و مدیریت کیفیت ISOتعهد نماید.
فعالیتهای مدیرت پروژه در چهار مرحله انجام می شود ، این مراحل عبارتند از :
1- تعریف پروژه :
اولین قدم در مدیریت پروژه ،تعریف پروژه است .
در این فاز مواردی نظیر فعالیتهای مورد نظر جهت اجرا وسعت پروژه ،هدف نهایی و پیچیدگی آن و نحوه پشتیبانی سیستم مشخص می شود .
2- برنامه ریزی پروژه :
دومین قدم تهیه برنامه اجرایی است که تمرکز آن بیشتر بر تعریف دقیق فعالیتها و نحوه ارتباط و یا عدم ارتباط بین فعالیتها است
عناصر اجرایی این فاز عبارتند از :
أ. توزیع و تشریح هدف ،امکانسنجی پروژه
ب. تقسیم پروژه به زیر پروژههایی با مشخصات کامل و قابل اندزه گیری و کنترل
ج. تخصیص منابع و تهیه الگوی بکارگیری و استفاده از منابع
د. تهیه یک برنامه اجرایی و اولیه مقدماتی
ه. مشخص کردن ارتباط بین فعالیتها
و. تهیه استانداردها و رویه های پروژه
ز. شناخت و تشخیص ریسک و خطرات پروژه
ح. تهیه و تدراک تچهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز
ط. تهیه یک برنامه مبناء
3- اجرا و کنترل پروژه :
سومین قدم از پروسه مدیریت پروژه اجرای فعالیتهایی است که در فازهای قبلی تعریف و برنامه ریزی شده اند و کنترل آنها به منظور جلوگیری از انحرافات انجام می شود.
اعم فعالیتهای این مرحله عبارتند از :
أ. اجرای برنامه تهیه شده مبنا برای پروژه
ب. مراقبت و کنترل مداوم بین پیشرفت پیش بینی شده ،مبنا و پیشرفت واقعی
ج. مشخص کردن انحراف از برنامه و راههای اصلاح آن
د. تغییر در برنامه های مبنا در مواقع لزوم
ه. ایجاد ارتباط بین بخشهای مختلف پروژه
4- اتمام پروژه :
آخرین مرحله از مدیریت پروژه اعلام اختتام آن و به اتمام رساندن فعالیتهای تعریف شده پروژه است ، در این مرحله کلیه فعالیتهای مشخص شده ، به اتمام رسیده و درصد پیشرفت پروژه ،صد در صد است ،در پایان چنین مرحله ای است که کلیه اهداف پروژه باید تحقق یافته باشد.
فعالیتهای عمده این مرحله عبارتند از :
أ. اتمام کلیه فعالیتهای پروژه
ب. هدایت پروژه به سمت اهداف از پیش تعیین شده
ج. انجام بازرسی های فنی نهایی و تحویل کار
مراتب سرویس و نگهداری آسانسور:
الف- بازرسی های دوره ای
این سرویس های دوره ای شامل کنترل و بازرسی های خاص می باشد که در زمانهای معین طبق برنامه و با هماهنگی قبلی مالک یا مدیریت ساختمان انجام می شود تا از خرابی ها جلوگیری به عمل آید.
ب- تعمیرات خرابی
درصورت اعلام خرابی از طرف کارفرما یا مدیریت ساختمان، بلافاصله در دستور کار قرارگرفته و نیروی متخصص اعزام می گردد.سوابق اینگونه خرابی ها یا قطعات تعویض شده و معیوب در شرکت و یک نسخه در محل ساختمان نگهداری خواهد شد.
ج- نگهدار مقیم
درمجتمع های بزرگ که دارای آسانسورهای متعدد می باشند معمولا تیم نگهدار مقیم حضور دارند که برحسب قرارداد نیم وقت یا تمام وقت در محل کار حضور پیدا می کنند. این تیم ها نیز عینا عملیات بازرسی دوره ای و رفع خرابی های احتمالی را انجام داده و سوابق را به شرکت منعکس می نمایند.
هدف شرکت پرشین آسانبر نیما از تعریف مراحل استراتژی پروژه ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای اجرایی و جلب رضایت مشتریان در پروژه های آسانسور و پله برقی می باشد .
تعریف این جایگاه به منظور اطمینان از براورده سازی انتظارات مشتریان به بهترین نحوه مطلوب و اتمام پروژه با کمترین تاخیر با بودجه و زمان مناسب می باشد.
با تقدیم احترام
شرکت مهند سی پرشین آسانبر نیما